torstai 30. heinäkuuta 2009

Its new in!


Blogimaailma sai taas uuden blogin haltuunsa kun mä _viimein_ päätin perustaa ihan oman sellaisen. Kesän aikana mulla on ollut aloitettuna jo kaksi blogia, mutta kummastakaan ei ole oikein mitään tullut. Niimpä nyt uutta intoa puhkuvana aloitin tän ja toivonki että tämä on pystyssä pidempäänkin!

Eli tää blogijuttu on aivan uutta mulle, eikä mulle oikein ole aavistuksia miten tällainen aloitusteksti kannattais kirjottaa. Hmmm, no tämä on nyt sitten vain tällaista ihme hölynpölyä, jolla ei periaatteessa ole oikein järkeä :D

Tässä vaiheessa olis varmasti ihan hyvä aika kertoa, ettei kyseessä ole muotiblogi. Vaan mikä sitten? Kirjoittelen tänne lähinnä omasta elämästäni, eli teillä on mahdollisuus kurkistaa päivääni, unohtamatta kuitenkin muotia!

And as i said, olen täällä blogi maailmassa tällainen noviisi, niin kommentit olisivat erittäin mukavia ja olisihan se myös mukavaa tietää jos joku tätä aikoo lukeakin! :) En nimittäin toivo tälle yhtä nopeaa loppua kuin millainen oli alku... :D

PS. Ylläoleva kuva on reilun kuukauden takaiselta Rooman matkaltamme, josta (jos vain niitä lukijoita ilmaantuu) aion varmasti tehdä postauksen! ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti